خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

بهترین تلویزیون 2020: بهترین تلویزیون های 4K HDR LCD ، OLED و QLED که آزمایش کرده ایم

 

مطمئن نیستید کدام تلویزیون را بخرید؟ این راهنمای ما برای انتخاب بهترین تلویزیون برای بودجه شماست

در این صفحه ، بهترین تلویزیون های مورد آزمایش ما در سال 2020 و همچنین پیوندهای مربوط به هر بازبینی بندر گناوه برای تجزیه و تحلیل دقیق تر را پیدا خواهید کرد. پایین بروید و راهنمای خرید ما را پیدا خواهید کرد ، که همه چیزهایی را که باید در مورد پیدا کردن تلویزیون مناسب برای شما بدانید ، خرید تلویزیون از گناوه از اینکه تلویزیون با اندازه مناسب برای اتاق شما مناسب است و تمام ویژگی هایی را که باید مراقب باشید ، به شما راهنمایی می کند. .

اگر چند سال است که تلویزیون خود را به روز نکرده اید ، احتمالاً غافلگیر خواهید شد. تلویزیون های مدرن و همچنین کیفیت فوق العاده تصویری که شما می توانید از مجموعه های مدرن 4K انتظار داشته باشید ، دارای Wi-Fi داخلی هستند که باعث می شود Netflix ، BBC iPlayer ، Now TV و Amazon Prime Video بدون خرابی و سر و صدا کابل ها و تجهیزات خارجی به اتاق شما بیایند. جعبه های جریان. اکنون می توانید فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را با کیفیت 4K و HDR تماشا کرده و بدون نیاز به کامپیوتر ، دستگاه پخش Blu-ray یا جعبه تنظیمات ، از پخش تلویزیونی HD که از دست داده اید مطلع شوید.

  

چگونه بهترین تلویزیون را برای خود بخریم

اگر به هر یک از تلویزیون های پیشنهادی ما در زیر نگاه کنید ،بندر گناوه جدولی پیدا خواهید کرد که طیف اندازه صفحه نمایش خرید تلویزیون از گناوه موجود در هر مدل خاص را نشان می دهد. با محدود کردن اندازه های مختلف صفحه ، هر مدل مشخصات تقریباً یکسانی دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که کیفیت تصویر در کل دامنه قابل مقایسه خواهد بود. این بدان معناست که شما می توانید از نظرات ما برای تصمیم گیری در مورد خرید هر تلویزیون در محدوده ، و نه فقط مدل دقیق بررسی شده ، استفاده کنید.
چه اندازه تلویزیونی بخرم؟

اندازه تلویزیونی که خریداری می کنید لزوماً به اندازه اتاق شما تعیین نمی شود ، بلکه میزان فاصله شما برای نشستن فاصله دارد. اگر می خواهید از یک مجموعه 4K HDR به طور کامل بهره مند شوید ، باید به اندازه کافی نزدیک بنشینید تا چشمان شما بتوانند وضوح تصویر بیشتری را که ارائه می دهند مشاهده کنند. خرید یک تلویزیون 4K که برای اتاق شما خیلی کوچک است ممکن است به این معنی باشد که از تلویزیون 1080p بسیار ارزان تر به نظر نمی رسد.

اگر مطمئن نیستید به چه اندازه ای نیاز دارید ، فاصله بین موقعیت معمول نشستن و تلویزیون فعلی خود را اندازه بگیرید. شاید در مقایسه با مجموعه قدیمی 1080p ، از میزان نزدیک بودن به نشستن با تلویزیون 4K تعجب کرده باشید. برای یک تلویزیون 50 اینچ 4K ، فاصله دید توصیه شده 5 فوت یا کمتر است. برای تلویزیون 65 اینچ 4K ، 6.5 فوت یا کمتر است. در صورت تمایل می توانید دورتر بنشینید ، اما تا زمانی که بینایی شما از 20/20 بهتر نباشد ، ممکن است تلاش کنید تفاوت بین محتوای استاندارد Full HD و مواد خیرخواه 4K Ultra HD را ببینید.

اگر می خواهید اندازه تلویزیون مناسب اتاق خود را پیدا کنید ، به راهنمای دستی اندازه تلویزیون بروید.
چه وضوح تلویزیونی لازم دارم؟

تلویزیون های با وضوح بالا در حال حاضر به دو دسته تقسیم می شوند: Full HD که در غیر این صورت 1080p (1،920 x 1،080) و Ultra HD شناخته می شود که اغلب با 4K (3،840 x 2،160) شناخته می شود. گرچه این روزها تنها ارزان ترین (و غالباً کوچکترین) تلویزیون ها از وضوح تصویر Full HD بهره می برند. 4K اکنون با داشتن رزولوشن چهار برابر 1080p ، استاندارد واقعی برای هر تلویزیون احترام به خود است.

همچنین استاندارد با وضوح بالاتر DCI 4K (4،096 x 2،160) استاندارد نیز وجود دارد ، اما بیشتر اوقات 4K بیشتر از وضوح سینمایی به وضوح Ultra HD اشاره دارد - DCI 4K چیزی است که به ندرت در خارج از مانیتورهای حرفه ای مشاهده خواهید کرد. و پروژکتورهای با کیفیت سینما.
اگر بازی یکی از اولویت های اصلی شما است ، در مورد چگونگی انتخاب بهترین تلویزیون برای بازی در توضیح ما بخوانید. وقتی نوبت به انجام آخرین بازی ها با کیفیت 4K و HDR می رسد ، انتخاب صحیح آن هزینه دارد. و اگر به فکر پخش محتوای 4K از طریق اینترنت هستید ، به خاطر داشته باشید که به اتصال اینترنت باند پهن سریع نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال ، Netflix می تواند فیلم 4K را با حداکثر نرخ بیت 15.6 مگابیت در ثانیه و نرخ فریم تا 60 فریم در ثانیه را ارائه دهد.

در مقایسه ، محتوای Netflix با کیفیت 1080p در حال حاضر با حداکثر 5.8 مگابایت در ثانیه ارائه می شود. در حالی که بیشتر تلویزیون های مدرن 4K با یک برنامه داخلی Netflix ارائه می شوند ، برخی از سرویس های پخش از سطح پشتیبانی یکسانی برخوردار نیستند. به عنوان مثال ، Now TV در هر تلویزیونی با سیستم عامل Android TV در دسترس نیست ، بنابراین همیشه مهم است که بررسی کنید کدام برنامه های تلویزیون هوشمند در دسترس هستند بندر گناوه قبل از خرید.
در حال حاضر ، تلویزیون Hisense B7120 Roku تنها تلویزیونی است که می توانید خریداری کنید و پلتفرم خارق العاده تلویزیون هوشمند Roku را خریداری کنید. تلویزیون های Roku سالهاست که در ایالات متحده قوی هستند و ما خوشحالیم که می گوییم بندر گناوه ورود آن به سواحل ما ارزش انتظار را دارد. با یک طرح بصری رنگارنگ ، بصری ، عملکرد جستجوی فوق العاده جهانی و پوشش خدمات بی نظیر جریان ، به راحتی هیجان انگیزترین سیستم عامل جدید تلویزیون هوشمند است.

خود تلویزیون چطور؟ اولین محدوده تلویزیونی Roku UK Hisense کاملاً خرید تلویزیون از گناوه در گروه بودجه قرار می گیرد ، بنابراین اگر به HDR فک انداز امیدوار هستید ، باید انتظارات خود را تنظیم کنید. B7120 از HDR10 و HLG پشتیبانی می کند ، اما با شدت روشنایی کم ، به راحتی نمی تواند از آن قالب های HDR نهایت استفاده را ببرد. هنوز هم ، محتوای 4K SDR از نظر قیمت فوق العاده به نظر می رسد و ارتقا F FHD آن نیز بسیار خوب عمل می کند. با توجه به مدل 50 اینچی که ما بررسی کردیم ، با قیمت 349 پوند اصلاً بد نیست.

صفحه LCD ال ای دی ال ای دی نوع VA آن از یکنواختی کاملی برخوردار نیست و در آنجا وجود دارد.

تلویزیون GX800 پاناسونیک یک تلویزیون کیف پول 4K UHD HDR مناسب برای خرید در حال حاضر است. اگرچه مدل 40in دارای RRP 800 پوند است ، اما در زمان بررسی ما فقط 600 پوند بود. GX800 دارای یک صفحه LCD از نوع VA است که بیشتر به روشنایی لبه LED و نه کم نور شدن محلی (که قیمت پایین را توضیح می دهد) و وضوح UHD (3،840 x 2،160) با پشتیبانی گسترده HDR متکی است. برای پول ، پخش محتوای خیره کننده را ارائه می دهد و به لطف تأخیر ورودی فوق العاده کم ، برای بازی ها نیز بسیار زیبا است.

البته با 600 پوند محدودیت وجود دارد.بندر گناوه این نمی تواند نسبت کنتراست OLED های لوکس را که در پایین این لیست مشاهده خواهید کرد ، لمس کند و اوج درخشندگی 340nits آن قطعاً می تواند بیشتر باشد. فیلم HDR که در نمایشگرهای 4000 نیت تسلط دارد ، در اینجا به پتانسیل کامل تاول چشم خود نخواهد رسید. اما با تنظیم Dynamic HDR که GX800 فعال است ، این تجربه به طور قابل توجهی بهبود می یابد ، جزئیات برجسته را حفظ می کند و شفافیت رنگ را بدون تغییر روشنایی صفحه نمایش افزایش می دهد.

این ارزان ترین مدل موجود در لیست ما برای پشتیبانی از فرمت های HDR10 + ، Dolby Vision و HLG است -خرید تلویزیون از گناوه  دیدن آنها در این بازه قیمت تعجب آور است و نشان می دهد که بسیاری از تلویزیون های میان رده نیز به زودی از آن پیروی خواهند کرد. سازگاری صوتی و الکسای Dolby Atmos را به این ترکیب اضافه کنید و خودتان یک تلویزیون کاملاً اثبات شده از آینده و با قیمت مناسب دارید که باعث افتخار شما خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد