خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

راهنمای خرید تلویزیون 2020

راهنمای خرید تلویزیون 2020 + بهترین تلویزیون برای خرید 
خرید تلویزیون شما در  ممکن است یک کار ساده به نظر برسد ، اما در واقعیت اینگونه نیست. برخلاف اجاق گاز توستر ، شما می خواهید تلویزیون شما سالهای سال به طول انجامد ، بنابراین می خواهید آن را به درستی دریافت کنید. اما هنگامی که ما برای خانه جدید خود تلویزیون می خریدیم ، ناراحت شدم. مدل های تلویزیونی زیادی وجود دارد که مشخصات و قیمت های خاص خود را دارند. اندازه تلویزیون ایده آل؟ 4K یا HD؟ OLED یا QLED؟ HDR چیست؟ نسبت کنتراست؟ تلویزیون دیجیتال؟ تلویزیون هوشمند؟ این همه جارگون چیست؟ آیا روش ساده ای برای خرید تلویزیون وجود دارد؟ علاوه بر این ، مدل های جدید هر چند وقت یکبار پرتاب می شوند. چگونه می توانم بین عدم سرمایه گذاری بیش از حد و اطمینان از ماندن تلویزیون که می خواهم تعادل برقرار کنم؟ برای پاسخ به تمام سوالات شما ، این راهنمای خرید تلویزیون سنگاپور را برای شما ایجاد کردیم. این راهنمای تلویزیون عواملی را که باید در هنگام خرید تلویزیون در نظر بگیرید ، که بهترین تلویزیون برای خرید در سنگاپور و از کجا برای تهیه آنهاست ، به اشتراک می گذارد.
  
. کدام تلویزیون را خریدیم؟
پس از تحقیقات زیادی که در مورد بهترین تلویزیون برای خرید وجود دارد ، ما LG B8 OLED 65 ″ تلویزیون را گرفتیم (بررسی کامل ما را در اینجا بخوانید). زمان تلویزیون ما چیزی کامل از ایده آل نبوده است. تصاویر بسیار واضح است. اکنون به ندرت به سینما می رویم زیرا تجربه فیلم در خانه بسیار عالی بوده است. بعد از اینکه یک سال با LG B8 ام زندگی کردم ، اکنون می دانم که چنین چیزی به عنوان تلویزیون رویاهای من وجود دارد.

بروزرسانی: LG B8 از آن زمان به تلویزیون OLED LG C9 ارتقا یافته است. پیشنهاد می کنم به جای این که قیمت گذاری کاهش یافته و اکنون با قیمت های B8 قابل مقایسه است ، این کار را دریافت کنید. بیشتر عملکردها مشابه هستند اما C9 دارای پردازنده بهتری است. این عملکردهای اتوماتیک مانند کیفیت تصویر و صدا را افزایش می دهد. C9 مجهز به پردازنده هوشمند α9 Gen 2 است در حالی که B8 با پردازنده هوشمند α7 همراه است. شما می توانید هر دو مدل را در اینجا مقایسه کنید.

قیمت LG C9 را برای اندازه های مختلف صفحه بررسی کنید:
LG OLED65c9PTA 55
LG OLED65c9PTA 65
LG OLED77c9PTA 77
2. نکات سریع برای خرید تلویزیون در سنگاپور
اگر وقت کافی برای خواندن این راهنمای کامل ندارید ، این بخش خلاصه سریع برای شما خواهد بود. بخش بعدی را که خلاصه ای از بهترین تلویزیون ها برای خرید به اشتراک می گذارید بررسی کنید.

درخواست کارت اعتباری کنید که به شما تخفیف می دهد تا پس انداز اضافی داشته باشید. بهترین کارت های اعتباری را با تخفیف در Singsaver ببینید.
اگر می خواهید یک تلویزیون ضد آینده داشته باشید ، یک تلویزیون با وضوح 4K (با نام Ultra HD) خریداری کنید. 4K 4 برابر رزولوشن HD (1080p) است.

 
تلویزیون های OLED از تصاویر و کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LCD LCD برخوردار هستند اما از نظر ظاهری مناسب تر هستند
اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما حداقل دارای سرعت تجدید 120Hz است
سازگاری HDR (دامنه دینامیکی بالا) مهم است. تلویزیون های دارای HDR رنگی واقعی ، کنتراست بهتر و روشنایی به شما می دهند. HDR تصاویری را که بسیار شبیه به زندگی هستند ارائه می دهد. HDR دارای فرمت های مختلفی مانند HDR10 و Dolby Vision است.
من توصیه می کنم یک تلویزیون هوشمند (که اکنون بسیار رایج است) تهیه کنید تا بتوانید به راحتی به Netflix و برنامه های آنلاین دسترسی پیدا کنید. اما اگر اینطور نیست ، تنها آنچه شما نیاز دارید یک پخش کننده جعبه رسانه مانند Apple TV یا جعبه TV Xiaomi است.
کدام مارک تلویزیونی بهترین است؟ یک مارک قابل اعتماد را انتخاب کنید. ال جی ، سامسونگ و سونی بزرگترین سازندگان تلویزیون هستند و با آنها اشتباه نخواهید کرد
تلویزیون های خمیده بیشتر برای "نگاه" هستند. ادعا می شود زاویه دید وسیع تری دارد و تجربه همه جانبه تری دارد. اما احتیاط ، این است که شما باید در مقابل مرکز صفحه نشسته باشید. آنها به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را بهبود نمی بخشند. IMHO ، یک صفحه خمیده ارزش پول اضافی ندارد و در صورت جاسازی در دیوار نیز خنده دار به نظر می رسند.
مطمئناً شما نیاز به یک تلویزیون دیجیتال در سنگاپور دارید. سیگنال های آنالوگ از 31 دسامبر 2018 متوقف شده است ، بنابراین مطمئن شوید که تلویزیون جدید شما آماده دیجیتال است.

 
یک تلویزیون با حداقل 4 درگاه HDMI یا حداقل برابر با تعداد دستگاه های خود داشته باشید. برای 4 درگاه HDMI ، می توانید از یک پورت برای سیستم کنسول بازی ویدیویی ، یک پورت برای جعبه کابل (Singtel یا Starhub) یا یک پخش کننده رسانه (Apple TV یا جعبه TV Xiaomi ، یک پورت برای بلندگوها یا نوار صدا و ... استفاده کنید) آخرین مورد را برای پخش کننده رسانه (به عنوان مثال DVD Blu-ray) یا به عنوان یک لوازم یدکی (اتصال لپ تاپ به تلویزیون خود) ترک کنید.
از آنجا که آخرین تلویزیون های سنگاپور نازک تر می شوند ، فضای کمتری برای بلندگوهای با کیفیت داخلی ساخته می شود. برای دریافت صدای بهتر برنامه ریزی کنید تا از یک سیستم صوتی همراه یا نوار صوتی استفاده کنید. نوار صوتی سینمایی JBL SB150 را ببینید. اگر عاشق کارائوکه هستید و مجموعه خود را در خانه دوست دارید ، AC RYAN Moment 2 - Soundbar کارائوکه بی سیم (Gen2) را که دارای 2 میکروفون است ، بررسی کنید.
نکته پس انداز:

حتماً از کارت اعتباری استفاده کنید که تخفیف به شما می دهد تا پس انداز اضافی داشته باشید.
بهترین کارت های اعتباری را با تخفیف در Singsaver ببینید.

3. بهترین تلویزیون برای خرید در سنگاپور (توصیه های ما)
بهترین تلویزیون LED سنگاپور: تلویزیون هوشمند Sony XBR X900F 4K Ultra HD HDR هوشمند (65X900F)
بهترین تلویزیون OLED سنگاپور: LG E9 4K تلویزیون هوشمند OLED (OLED65E9PTA)

 
بهترین ارزش تلویزیون OLED : LG C9 4K تلویزیون هوشمند OLED LG OLED65c9PTA 55
بهترین تلویزیون QLED : تلویزیون هوشمند سامسونگ QLED Q60R 4K (QA65Q60RAKXXS)
بهترین تلویزیون 4K بودجه : تلویزیون هوشمند سامسونگ NU7100 UHD 4K (UA65NU7100KXXS)
بهترین تلویزیون لوکس : تلویزیون هوشمند Samsung Q90R QLED 4K یا تلویزیون ال جی w9 4K هوشمند OLED (OLED77W9PTA)
4- وضوح صفحه نمایش چیست؟ آیا برای تلویزیون خود باید 4K یا HD انتخاب کنم؟

رزولوشن پیکسل هایی است که تصویر را در تلویزیون می سازند. امروزه متداول ترین آن Full HD 1080p است و می توانید برای معامله ای ارزان قیمت مجموعه های معامله ای بدست آورید ، اما 4K (همچنین با عنوان UHD = تعریف فوق العاده بالا شناخته می شود) به طور فزاینده ای تبدیل به استاندارد می شود. 4K 4 برابر پیکسل را در تلویزیون HD معمولی به شما پیشنهاد می دهد. این شامل 4،096 X 2،160px است.

اگر می خواهید اندازه صفحه نمایش بزرگتر (55 "-65") را ببینید و می خواهید تلویزیون خود را در آینده اثبات کنید ، می خواهید 4K دریافت کنید. این خصوصاً وقتی سایتهای پخش آنلاین مانند Netflix به طور فزاینده محتوای 4K را منتشر می کنند. محتوای 8K در حال حاضر بسیار مرسوم نیست ، اما اگر می خواهید از زمانهای گذشته جلوتر باشید ، می توانید تلویزیون هوشمند Samsung Q900R QLED 8K را در نظر بگیرید.

5- کدام اندازه صفحه تلویزیون را باید بدست آورم؟
اندازه و فاصله صفحه تلویزیون
منبع
هنگامی که فکر می کنید برای تلویزیون خود در سنگاپور اندازه بگیرید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

فضای تلویزیون برای شما چقدر است؟ اگر می خواهید آن را بر روی دیوار سوار کنید ، آیا فضای کافی روی دیوار وجود دارد؟
فاصله نشستن از تلویزیون شما چقدر است؟ در حالت ایده آل ، فاصله مشاهده شما باید 1.5 برابر اندازه صفحه تلویزیون شما باشد (به صورت مورب از پایین به چپ به بالا اندازه گیری می شود).

 
اکثر افراد برای اندازه صفحه نمایش تلویزیون خود در اتاق نشیمن ، 55 "- 65" را انتخاب می کنند. ما در یک آپارتمان 3 خوابه زندگی می کنیم و یک اتاق 65 برای اتاق نشیمن خود انتخاب کردیم. اتاق کارشناسی ارشد ما از 40 "استفاده می کند. اما اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است ، مطمئناً می توانید به قیمت 75 ″ و بیشتر بروید.
6. LCD یا LED؟
LCD نمایشگر کریستال مایع است و LED مخفف دیود تابش نور است. با کمال تعجب ، هرچند تلویزیون های LED و LCD هرچند متفاوت هستند ، حول فناوری LCD (LED نوع تلویزیون ال سی دی) هستند ، اما از آنها برای روشنایی صفحه نمایش شما از منابع روشنایی مختلفی استفاده می کنند. تلویزیون های LCD قدیمی تر از لامپ های فلورسنت کاتد سرد (CCFL) استفاده می کنند در حالی که تلویزیون های LED از آرایه ای از دیودهای کوچکتر و کارآمدتر استفاده می کنند (LED).

برای یافتن یک تلویزیون ال سی دی سنتی در سنگاپور امروز به سختی تحت فشار قرار می گیرید زیرا بیشتر LCD های LED هستند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره داشته باشید ، این مقاله را توسط Digital Trends بررسی کنید.

بهترین تلویزیون LED برای خرید در سنگاپور کدام است؟
تلویزیون هوشمند Sony XBR X900F 4K Ultra HD HDR هوشمند (65X900F)
تلویزیون هوشمند Sony XBR X900F 4K Ultra HD HDR Smart Singapore
پردازنده 4K HDR X1 ™ Extreme
LED کامل آرایه ای
X-Tending Dynamic Range XDR Contrast 6x
وضوح X-Motion
Imax پیشرفته
دالبی ویژن
تلویزیون هوشمند آندریود
Sony X900F مورد بررسی قرار گرفته است که به عنوان تلویزیون 4K عالی و با کیفیت تصویر چشمگیر ، به خصوص در یک اتاق تاریک به دلیل نسبت کنتراست بالا و پشتیبانی از کم نور محلی کامل. این دوربین از HDR بسیار عالی است زیرا می تواند نکات برجسته و برجسته ای ایجاد کند و تماشای فیلم کاملاً سورئال باشد. این مدل همچنین دارای زمان واکنش سریع بوده و حرکت را بسیار خوب انجام می دهد. به طور کلی ، این تلویزیون عالی برای بسیاری از اهداف ، خواه برای فیلم ، ورزش یا بازی است. تلویزیون های سونی آندریود توسط Netflix توصیه می شود و این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بررسی قیمت در Lazada برای 65
7. LED در مقابل OLED؟
اکنون ، از سال 2012 ، OLED (دیود تابش نور ارگانیک) وجود دارد ، که حتی کوچکتر از یک LED است. OLED جدیدترین فناوری تلویزیون است و اساساً با تلویزیون های LCD LCD متفاوت است. صفحه نمایش های LCD از نور پس زمینه برای روشن کردن هر خوشه پیکسل برای شکل دادن به تصویر استفاده می کنند ، اما پیکسل های OLED در واقع نور خود را تولید می کنند.

در اینجا تفاوتهای عمده وجود دارد:

بدنه تلویزیون
باریک ارائه LG OLED
دامنه LG OLED 4K TV G6 & E8
از آنجا که هر پیکسل می تواند منبع نور خود را تولید کند ، هیچ نورپردازی لازم نیست (برخلاف صفحه های LCD LED). از این رو ، تلویزیون های OLED براق ، فوق العاده نازک و سبک هستند. ما در ویدیوی بدون جعبه ما تلویزیون ال جی B8 را با یک مک بوک ایر و آیفون 8 مقایسه کردیم و از هر دو نازک تر است!

تضاد
کیفیت تصویر تلویزیون OLED LG OLED کامل
منبع
این احتمالاً بزرگترین عامل فروش OLED است. توانایی تولید مشکی های عمیق و تاریک عامل بزرگی در دستیابی به کیفیت عالی تصویر است. OLED می تواند به "مشکی مطلق" برسد و کنتراست بسیار بهتری نسبت به صفحه نمایش های LCD ال سی دی به دست می آورد. پیکسل های جداگانه ای که از خودشان ساطع می شوند ، به یک صفحه نمایش OLED اجازه می دهند تا پیکسل نور را با پیکسل کنترل کند. این بدان معنی است که یک صفحه OLED می تواند پیکسل ها را خاموش کند تا به "مشکی مطلق" برسند. این یک کنتراست خیره کننده برای یک تجربه شبیه فیلم به خصوص در یک اتاق تاریک به شما می دهد. از طرف دیگر ، یک صفحه نمایش LED با مسدود کردن نور پس زمینه LED "سیاه" می شود ، اما هنوز هم ممکن است برخی از نورها بدرخشند و بنابراین شما مانند صفحه نمایش های OLED آن تضاد خیره کننده را دریافت نمی کنید.

روشنایی
صفحه نمایش ال سی دی های LED عموماً از OLED روشن تر است. روشنایی هنگام مشاهده در نور آفتاب مهم است. گفته می شود ، آخرین مدل های OLED به دلیل تابش مستقیم نور خورشید بر روی صفحه نمایش ، به شدت روشنایی تبدیل شده اند.

زاویه دید
OLED را می توان از هر زاویه در مقایسه با LCD LED بهتر مشاهده کرد. این بدان معناست که می توانید از هر جای اتاق تماشا کنید و هنوز هم تصویر خوبی بدست آورید.

قیمت گذاری
تلویزیون های OLED مانند هر جدیدترین فناوری ، در مقایسه با تلویزیون های LCD ال ای دی قیمت بالاتری دارند. گفته می شود ، اگر شما به دنبال یک تلویزیون ال سی دی ال ای دی با سطح بالا هستید ، بسته به مدل هایی که در آن مقایسه می کنید ، دامنه قیمت فقط ممکن است مسیری را طی کند.

به طور خلاصه ، شما یک تلویزیون OLED می خواهید زیرا:
بهترین تلویزیون OLED برای خرید در سنگاپور کدام است؟
ال جی به خوبی شناخته شده است که بسیار متعهد به تولید و پیشبرد تلویزیون های OLED خود است (سامسونگ به دلیل هزینه بالای تولید و دشواری این فناوری را رها کرد و تصمیم گرفت تا روی سری QLED خود تمرکز کند) ، هر چند مارک های دیگر مانند سونی ، پاناسونیک و فیلیپس در حال فروش OLED هستند. تلویزیون های سنگاپور نیز در حقیقت ، ال جی به تازگی اولین تلویزیون 8K OLED در جهان و همچنین یک تلویزیون OLED قابل رول را اعلام کرد.

LG E9 4K تلویزیون OLED هوشمند (OLED65E9PTA)
LG E9 4K تلویزیون هوشمند OLED سنگاپور (OLED65E9PTA)
واقع بینانه تر با هوش مصنوعی
هوشمند جدید که توسط هوش مصنوعی تکامل یافته است
تصاویر را به زندگی می بخشد
تجربه سینمای Dolby Vision و Atmos در خانه
4K Cinema HDR چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد
طراحی مینیمالیستی با هر فضایی ترکیب می شود
برای تلویزیون OLED واقعاً عالی ، پیشنهاد می کنیم LG E9 4K Smart OLED TV 65 ″ (OLED65E9PTA) را دریافت کنید. (آنها همچنین E9 را در 55 ″ دارند). در کنار ویژگی های کلیدی ، از یک پردازنده هوشمند 2 gen a9 با یک هوش مصنوعی استفاده می کند که آن را واقعا سریع و هوشمند می کند (Google Assistant ساخته شده است که به شما امکان استفاده از فرمان صوتی را می دهد).

بررسی قیمت LG E9 65 ″ (OLED65E9PTA) و LG E9 55 (OLED55E9PTA)
تلویزیون OLED با ارزش ترین برای پول در سنگاپور کدام است؟
LG C9 توسط TomsGuide بهترین تلویزیون 4K رای داده شده است.

LG C9 4K تلویزیون هوشمند OLED LG OLED65C9PTA 55
LG C9 4K تلویزیون هوشمند OLED سنگاپور OLED65C9PTA 55 "
تصویر AI و صدا AI
LG ThinQ AI
OLED سیاه
دالبی ویژن و اتموس
4K Cinema HDR
طراحی مینیمالیستی
بررسی قیمت LG C9 65 ″ (OLED65C9PTA) و LG C9 55 (OLED55C9PTA)
اگر فضای اتاق نشیمن زیادی دارید ، LG C9 نیز در 77 ″ می آید. قیمت های 77 ″ را در اینجا بررسی کنید.

ویدئوی بدون جعبه ما را برای LG B8 65 ببینید. B8 را برای اتاق نشیمن خود گرفتیم که در سال 2018 وارد خانه خود شدیم. B8 شبیه به C9 است اما دارای پردازنده کمتری (a7 vs a9) است. قبلاً انتخاب ما برای بیشترین ارزش تلویزیون OLED بود ، اما اکنون از زمانی که قیمت C9 کاهش یافته است ، پیشنهاد می کنم برای C9 بروید. قیمت گذاری برخی از جدیدترین مدل های ال سی دی ال ای دی در قیمت گذاری را رقیب می کند.
QLED (دیود تابش نور کوانتومی) در واقع یک LCD LCD با فیلم نقطه کوانتومی است. نقاط کوانتومی مولکولهای میکروسکوپی هستند که در هنگام برخورد با نور (تهیه شده توسط نور پس زمینه LED) ، نور رنگی متفاوت خود را منتشر می کنند. این امر باعث افزایش رنگ و نور نور تلویزیونهای LCD LED می شود و در مقایسه با صفحه نمایش های LCD LED ، تصاویری با کیفیت بهتری ارائه می دهد.

سامسونگ ادعا می کند که این امر به آنها این امکان را می دهد تا با کنتراستی که OLED به شما می دهد مطابقت داشته باشند ، اما با مقایسه ، هنوز هم OLED از نظر کیفیت کلی تصویری نسبت به QLED دارد. اما QLED قطعاً هنوز از یک ال سی دی LED معمولی ، با روشنایی و رنگ بهتری بهره می برد.
به طور خلاصه ، شما می خواهید یک تلویزیون QLED سامسونگ تهیه کنید زیرا:

درخشان ترین و دقیق ترین تصاویر رنگی را نشان می دهد
شما یک تلویزیون می خواهید که بتواند در همه نوع شرایط روشنایی کار کند
طراحی تلویزیون براق توسط سامسونگ
بهترین تلویزیون QLED برای خرید در سنگاپور کدام است؟
تلویزیون هوشمند سامسونگ QLED Q60R 4K (QA65Q60RAKXXS)
سامسونگ QLED Q60R 4K تلویزیون هوشمند سنگاپور (QA65Q60RAKXXS)
100٪ رنگ واقعی
4K AI Upscaling
کنترل بدون دست
صفحه نمایش جادویی برای تصاویر
حالت هوشمند به طور خودکار با شرایط اتاق سازگار می شود
برای خرید بهترین تلویزیون QLED ، توصیه می کنیم سری Q60R را تهیه کنید که در 55 ″ ، 65 ″ و 75 comes عرضه می شود. به عنوان یک مدل سطح ورود ، Q60R مقرون به صرفه ترین و با ارزش ترین QLED است و از عملکرد HD / SDR خوبی برخوردار است. این سیستم عامل دارای یک پلت فرم هوشمند سریع و پاسخگو است و هم تصاویر و هم سرعت آن برای گیمرها بسیار عالی است. سامسونگ به دلیل طراحی تلویزیون براق خود شناخته شده است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در هر دیواره ای عالی به نظر می رسد.

قیمت 75 ″ در Lazada را بررسی کنید
قیمت 65 ″ در Lazada را بررسی کنید
قیمت 55 ″ در Lazada را بررسی کنید
9. بنابراین ، در نهایت کدام یک از تلویزیون را باید تهیه کنم؟
برای نتیجه گیری تحقیق ما ، در اینجا یک جدول خلاصه برای انتخاب بین LED در مقابل تلویزیون OLED و QLED ارائه شده است. در نهایت ، کیفیت بین مدل های تلویزیون و قیمت گذاری متفاوت است ، اما برای تصمیم گیری می توانید برای مقایسه خود روی مقایسه زیر حساب کنید. بهتر است قبل از رفتن به فروشگاه ها و غافل گیری از انتخاب تصمیم بگیرید و از طرف فروشندگان سوار شوید.

LED OLED QLED
- کم هزینه
- گسترده ترین انواع انتخاب و قیمت گذاری
- روشنایی و رنگ باید با OLED رقیب باشد
- مناسب برای اتاقهای روشن - عمیق تر بودن سطح سیاه
- بهترین نسبت کنتراست
- بهترین نرخ پاسخ
- بهترین مشاهده خارج از محور
- برای اتاق های تاریک مناسب است
- کارآمد تر و از قدرت کمتری استفاده می کند - بهترین شدت رنگ
- روشن ترین تصویر
- قیمت ها بین LED و OLED متمرکز است
(سری LG B8 یک استثناست)
بهترین هزینه تلویزیون اگر من با بودجه سخت کار کنم؟
در نهایت ، ما توصیه می کنیم تلویزیون بخرید که در بودجه شما باشد. اگر بودجه دارید و به یک تلویزیون معمولی توجه نمی کنید (اما باز هم بهترین قیمت را از آن می خواهید) ، من توصیه می کنم به محدوده غیر QLED سامسونگ ، به ویژه سری NU7100 نگاه کنید. این بررسی شده است که یک تلویزیون 4K عالی با بودجه باشد.

برای تلویزیون های با بودجه ، حتی اگر آنها بر روی مشخصات نوشته شده باشند ، از عملکرد عالی HDR انتظار نداشته باشید. از طرف دیگر ، 4K و کارایی همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ NU7100 UHD 4K (UA65NU7100KXXS)
تلویزیون هوشمند سامسونگ NU7100 UHD 4K (UA65NU7100KXXS)
وضوح واقعی 4K
HDR10 +
محلول کابل را تمیز کنید
4 کارآیی انرژی
همگام سازی محتوا و اشتراک گذاری
3 HDMI
سامسونگ NU7100 با بودجه 4K است اما تصویری صاف و واضح با تعداد کمی از مسائل ارائه می دهد. برای قیمت آن ، شما در حال گرفتن یک تصویر با کیفیت بالا هستید. قیمت پایین تر به شما امکان می دهد تا برای ابعاد بزرگتر تجارت کنید.

بررسی قیمت در Lazada برای 65
بررسی قیمت در Lazada برای 49
10- بهترین مکان برای خرید تلویزیون در سنگاپور کدام است؟
قبلاً فقط می توانستید از فروشگاه ها تلویزیون دریافت کنید ، اما اکنون می توانید برای راحتی کامل آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید.


 
من 4 تلویزیون از لازادا را برای خانه خود و خانه والدینم خریداری کردم. اگر ترجیح می دهید کیفیت تصویر را به صورت حضوری مشاهده کنید ، همیشه می توانید قبل از خرید آنلاین ، به هر یک از این فروشگاههای نزدیک خود مراجعه کنید تا آن را چک کنید.

بهترین دنکی
دادگاه ها
هاروی نورمن
به دست آوردن شهر
فروشگاه تخفیف مگا
PariSilk
مصطفی
11-آیا به نوار صدا نیاز دارم؟
با ضخیم تر شدن تلویزیون ، فضای کمتری برای بلندگوهای با کیفیت داخلی ساخته می شود. حتی بالای تلویزیون های خط نیز می توانند با تقویت صوتی اضافه شده از صداوسیمای خارجی انجام دهند. اگر زیاد تماشاگر تلویزیون نیستید ، احتمالاً می توانید بدون یکی این کار را انجام دهید. اما اگر از طرفداران فیلم هستید ، یک صداگذاری یک سرمایه گذاری عالی است که شما را به این تجربه با کیفیت سینمای خانگی تبدیل می کند. مطمئناً تماشای Game of Thrones یا روش Witcher هیجان انگیز تر خواهد شد.

بهترین صوتی برای خرید کدام است؟
انتخاب مقرون به صرفه: JBL Cinema SB150 Soundbar
JBL Cinema SB150 Soundbar

JBL Cinema SB150 Soundbar صدای سینمای بزرگ را با قیمتی بسیار کمتر از آنچه انتظار دارید به خانه شما معرفی می کند. علاوه بر ساب ووفر بی سیم قدرتمند اما فشرده آن ، به شما امکان می دهد تا موسیقی مورد علاقه خود را از طریق تلفن یا رایانه لوحی خود از طریق بلوتوث نیز پخش کنید. 3 تنظیم اکولایزر مختلف: "اخبار" ، "موسیقی" و "فیلم" وجود دارد که شما می توانید بهترین تجربه گوش دادن را برای مطالب مختلف ویدیویی بدست آورید. به راحتی با هر تلویزیون صفحه تخت متصل شده ، براق به نظر می رسد و یک راه حل عالی برای خانه شما است.

Soundbar JBL Cinema SB150 با قیمت 299 دلار بازپرداخت می شود ، اما می توانید آن را در لازادا ارزان تر دریافت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد