خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

بهترین تلویزیون برای اتاق روشن

  

با توجه به نیازهای شما گزینه های برتر را انتخاب کنید


بهترین تلویزیون برای اتاق روشن زیر 1000: سونی XBR49X900F در آمازون

وی گفت: "این بهترین تلویزیون 49 اینچی برای اتاق روشن شما است که دارای وضوح فوق العاده HD 4K است. در اندازه های مختلف یعنی 49 اینچ ، 55 اینچ ، 65 اینچ ، 75 اینچ و 95 اینچ در دسترس است ، بنابراین یکی را که مناسب شماست دریافت کنید. "


  

اقتصادی ترین تلویزیون 55 اینچ برای اتاق روشن زیر 500: TCL 50S425 55 اینچ تلویزیون در آمازون

"اگر به دنبال خرید 55 اینچ 4K Ultra HD در زیر 500 هستید ، این یک جذابیت برای شما محسوب می شود. ما این را به دوستداران بازی توصیه می کنیم ، زیرا آنها می توانند یک تجربه بازی نهایی را در این خرید اقتصادی داشته باشند."

بهترین تلویزیون هوشمند 50 اینچ Flat 4K برای اتاق روشن: سامسونگ UN50RU7100FXZA در آمازون

"تلویزیون های سامسونگ به دلیل کیفیت تصویر و کیفیت صدا تلویزیون های برتر هستند. این تلویزیون هوشمند دارای جدیدترین ویژگی هایی مانند پردازنده فوق العاده HD 4K است. "

در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار ، این محصول بسیاری از ویژگی های ابتکاری را ارائه می دهد که شامل HDR 10 ، Dolby Vision و HLG از جمله موارد دیگر است.


علاوه بر این ، تلویزیون ال جی OLED ویژگی های مختلف دیگری مانند B8 را در نظر گرفته شده است تا سبک اتاق ها را حفظ کرده و هماهنگی با موضوع را ارائه دهد. علاوه بر آن ، با فناوری ThinQ ، این محصول از Google Assistant App استفاده می کند و به مرکز جذابیت در یک خانه هوشمند تبدیل می شود.


با استفاده از کنترل هوشمند Volume ، تعامل با LG Magic Remote آسان می شود و عملکردهای مختلفی مانند تغییر تنظیمات تلویزیون ، جستجوی هر محصولی ، جابجایی به چندین دستگاه داده و غیره را کنترل می کند.


علاوه بر این ، با برنامه Google Assistant ، امکان کنترل تنظیمات روشنایی ، بررسی شرایط آب و هوایی ، مشاهده عکس های خانوادگی و موارد دیگر برای کاربر امکان پذیر می شود.


نه تنها این ، با این محصول می توانید با ابزارهای Amazon Alexa نیز کار کنید. در ادامه با استفاده از این محصول ، تماشای ورزش ، بازی و تصاویر متحرک به سطح دیگری می رود. این امر عمدتاً به این دلیل است که این محصول پردازنده α7 هوشمند (Alpha7) را با Auto-Lit Up Pixels برای ایجاد تصاویر واضح ، سایه و وضوح ترکیب می کند.

با استفاده از ویژگی ThinQ ، تلویزیون OLED ال جی امکان ترکیب اصلی HDR مانند HDR10 ، HLG و فیلم Dolby Vision HDR را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی ، می توانید از نوآوری نقشه برداری ال جی با جریان صاف تصاویر استفاده کنید.

این محصول با داشتن Dolby Vision ، یک مارک تجاری Dolby Laboratories ، تصاویر صاف و با رنگ و وضوح فوق العاده ای را ارائه می دهد.

این محصول با پردازنده هوشمند α7 ، ویژگی 4K HDR را بهبود می بخشد و تجربه ای واقعی را برای زندگی ارائه می دهد. از آنجا که هر پیکسل می تواند بر عملکرد محصول تأثیر بگذارد ، ترکیب ThinQ می تواند کیفیت جزئیات و سایه در هنگام مشاهده فیلم را بهبود ببخشد.

تصاویر ورزشی و حرکتی که در صفحه LG OLED مشاهده می کنید شامل رنگ های تیره و آبی است. با ویژگی هوش مصنوعی ThinQ ، این محصول از جدیدترین فناوری ها برای دستکاری پیکسل ها ، ایجاد درخشان و روشنایی خود و افزایش تجربه مشاهده استفاده می کند.

با ویژگی Dolby Atmos ، می توانید صدایی دریافت کنید که شبیه جانوری است که از پشت رعد و برق می کند ، یا هواپیمایی که بالای سرش پرواز می کند.

 علاوه بر آن ، این بهترین تلویزیون برای اتاق روشن یک تجربه صوتی متنوع و واضح را به شما ارائه می دهد که تجربه صوتی شما را بالا می برد و توجه شما را غرق می کند (Dolby ، Twofold Image و Dolby Atmos علائم تجاری آزمایشگاه های Dolby) است.

با توجه به طراحی ، طراحی تلویزیون LG OLED با ویژگی AI ThinQ ظرافتی را ارائه می دهد که نه تنها با فضای داخلی خانه شما هماهنگ می شود بلکه باعث تقویت آن می شود.

با ساختار خوب و نازک صفحه نمایش ، این محصول برای نصب میز یا تقسیم کننده مناسب است.

اگر به دنبال بهترین تلویزیون برای یک اتاق روشن هستید ، یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

سونی X900F بهترین گزینه برای تصاویر در یک اتاق روشن است ، بهترین ویژگی های تصاویر 4K HDTV را ارائه می دهد. این محصول با استفاده از وضوح خیره کننده ، کنتراست ، طیف گسترده ای از سایه های تیره و همچنین طیف گسترده ای و منحصر به فرد از رنگ ها ، کنتراست بهبود یافته ، تقویت تصاویر زنده و درخشش در یک صفحه نمایش نازک را ارائه می دهد.


این محصول حواشی شگفت آور و دقیق را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد ، و فناوری Blue-Beam عملکرد خارق العاده ای به خصوص در فیلم ها ارائه می دهد. این بهترین نوع تلویزیون برای اتاق روشن قادر به پشتیبانی از یک ایستاده جامد ، انعطاف پذیر و مدرن است که می تواند با ریموت کنترل شود.


با داشتن این بهترین تلویزیون برای یک اتاق روشن ، بهترین معامله ای را که در بازار موجود است دریافت می کنید.

این محصول با دارا بودن ویژگی های نوآورانه مانند 4K X-Reality PRO ، پردازنده X1 Extreme و دامنه دینامیکی PRO 6X ، نه تنها شکوه آسمانی بلکه تجربه ای برتر تلویزیون 4K را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، آن را نیز ارائه می دهد یک تکنولوژی زمین شکستن که شامل نازک بودن از حالت های مختلف بصری ، خواه شما در حال کار بر روی یک پروژه ، بازی یک بازی رایانه ای هستید ، یا فیلم را مشاهده می کنید.

با ترکیب ویژگی های TRILUMINOS و X-Motion Clarity ، این بهترین تلویزیون 55 اینچی برای اتاق روشن وضوح در حرکات سریع با کنترل حرکت ، و همچنین عکس های واضح و تیز که آیا شما در حال مشاهده اسکیت سرعتی هستید یا نمایش های واقعی یا فیلم های واقعی را ارائه می دهید .

با داشتن تکنولوژی 4K HDR Super Bit Mapping ، بهترین تلویزیون برای اتاق روشن آرایه سایه ای بی نهایت را ارائه می دهد. چه در حال تماشای فوتبال و چه تصاویر متحرک باشید ، از بهترین عملکرد ممکن و تصاویر شگفت آور پاک استفاده می کنید.

این تلویزیون با بهترین LED برای اتاق روشنایی ، کنترل صدای شگفت انگیزی مانند دستیار Google و همچنین Alexa را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، با از راه دور تلویزیون خود ، می توانید عملکردهای مختلفی از جمله تغییر کانال ها ، حجم Alexa و ضبط ها را با Google Home کنترل کنید.

برخی از ویژگی های موجود در این محصول شامل 4 پورت HDMI ، Dolby Vision ، HLG ، HDR10 ، 2 پورت USB 2.0 و 1 USB 3.0 است. این شامل یک کامپوزیت است تا گزینه های بسیاری را برای اتصال و تعامل با دستگاه های الکترونیکی مختلف مانند لپ تاپ ، هارد دیسک های خارجی ، کنسول های بازی و سایر موارد در اختیار شما قرار دهد.

کیت محصول شامل باتری ، صدا ، کنترل از راه دور ، جزئیات خط کنترل (USB ، 2 چوب ، لبه تیز سطح ، قطبی) ، میز ایستاده ، کتابچه راهنمای مشتری ، IR Blaster ، و مستقر سریع / CUE اضافی است.

قبل از نصب باید توجه داشته باشید که نوع طرح F از سیم داخلی قطعه اتصال باید زیر 1.5 باشد.

این یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی برای اتاق های روشن است که در بازار موجود است.

TCL Series 6 آخرین نسخه بهترین تلویزیون برای یک اتاق روشن است که دارای یک لبه فناوری با مجموعه ای از ویژگی هایی مانند Dolby Vision ، یک سازه فلزی قابل توجه و برس ، و همچنین یک پالت کامل از رنگ های پر جنب و جوش است.


علاوه بر آن ، این برنامه همچنین فوق العاده ای با کیفیت 4K HDR با صحنه برنده جوایز تلویزیون Roku TV راکو ارائه می دهد. با ویژگی ابتکاری TCL Contrast Control ، بهبود کیفیت تصویر از طریق تقسیم صفحه به 120 منطقه مستقل برای شما آسان می شود و با تصاویر واضح و واضح تفاوت کاملی ایجاد می کند.


همچنین استفاده از موتور IPQ برای مدل های این سری ضرب واقعی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، استفاده از HDR Pro Gamma منجر به پیشرفت چشمگیر در اجرای HDR می شود.


با استفاده از چارچوب کاری Roku می توان با دسترسی مداوم به اسباب بازیهای مختلف ورودی مانند پخش کننده Blu-beam ، set-top box و کنسول های بازی بدون هیچ گونه بی ثباتی از طریق منوهای پیچیده ، بهترین تصاویر را اجرا کرد.


با جدیدترین کنترل از راه دور ، اجرای توابع مختلفی از جمله کانال های تغییر ، جستجوی عناوین تصویر متحرک ، پخش کانال ها یا تغییر ورودی ها فقط با صدای خود برای شما آسان می شود.


این دستگاه دارای 3 پورت HDMI است ، اما انتخاب من استفاده از PS4 Pro در HDMI 1 با حالت Game بود و در تنظیم / روشن کردن تفاوت پویا ایجاد می کرد.

عملکرد درگاه اترنت فوق العاده بود. بعلاوه ، فکر من این بود که 10/100 گزینه انتخابی باقی بماند. با این حال ، در طول آزمایش ، من هم از اترنت و هم WiFi 802.11ac استفاده کردم و هم مشخص بود سرعت هر دو دستگاه معادل بود.

تمام درگاه های HDMI بطور پیش فرض دارای تنظیم AUTO هستند. پس از مکالمه با این شرکت ، مشخص شد که در صورت استفاده از منابع 4K HDR باید آنها را به HDMI 2.0 تغییر دهم. من آنها را مجدداً آینه کردم که در منوی تلویزیون ، همانطور که در مدل نشان داده شده است.

نصب بلندگو حتی از طریق HDMI-ARC برای من گیج کننده بود. برای حل این مسئله با این شرکت صحبت کردم و آنها نتوانستند آن را برطرف کنند.

شما باید منو را بررسی کنید ، جایی که در این چارچوب ، باید CEC را بررسی کنید و اسباب بازی را بعد از اتصال به درگاه HDMI-ARC بررسی کنید. این نوار صوتی را کشف می کند ، و مشکل برطرف می شود.

وقتی بلندگوها به هر دلیلی کار نمی کنند ، نباید صداهای تصادفی را چک کنید. تنها کاری که برای یک راه حل باید انجام دهید این است که خروجی واقع در چارچوب را اجرا کنید.

آخرین سیستم عامل Roku - وقتی از Roku استفاده می کنید ، ایده ای راجع به آنچه که به عنوان توابع آن دریافت می کنید ، دارید. با این حال ، نسخه فعلی یک مقایسه روان با مقایسه با نسخه قبلی Roku Ultra ارائه نمی دهد.


اگرچه در مورد مسیر ، توسعه و غیره ، اساساً ، همان Roku Streaming Stick است ، اما در مقایسه با نسخه قبلی ، گاهی اوقات کمی آهسته است.

TCL به عنوان یکی از بهترین مارک های برتر و نوظهور تلویزیون برای اتاق روشن در سراسر جهان در نظر گرفته می شود ، TCL ابتکاری ترین مدل های 4K را با قیمتی ارائه می دهد که سوراخی در جیب شما ایجاد نمی کند.


تولید کنندگان ویژگی های مختلف مربوط به 4K Ultra HD را برای بهترین تلویزیون برای یک اتاق روشن ارائه داده اند تا بتوانید از آنها قدردانی کنید.


شما می توانید بیش از 5000 کانال از جمله 450،000 برنامه تلویزیونی و تصاویر متحرک را با موضوعاتی از قبیل برنامه های خانوادگی ، بازی ها ، کانال های خبری ، موسیقی ، علم ، نوآوری ، برنامه های سلامتی ، محیط و غیره این تلویزیون مرور کنید.


پخش بازی های 4K در این تلویزیون بسیار هیجان انگیز است و اضافه شدن ROKU آن را به سطح دیگری می برد. بنابراین ، هنگامی که به طور منطقی به این موضوع نگاه می کنید ، باید آماده خطر باشید. شما قطعاً ناامید نخواهید شد و آن را از من می گیرید ، که واقعاً در مورد استانداردهای لازم برای تلویزیون 4K دقیق است ، شما این دستگاه را دوست خواهید داشت.

در کل ، کیفیت بهترین تلویزیون برای یک اتاق روشن خوب است ، اگرچه کیفیت نور در مقایسه با سایر محصولات مشابه پایین تر است. هنوز هم می توان تصویر زمینه و درخشش را با هم روشن کرد.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات تصویر را تغییر دهید و حالت بازی را اجرا کنید که به نوبه خود ، گرفتن تک حالت کلی ، ایده آل برای بازی ها را کاهش می دهد.

کیفیت بلندگوهای داخلی بسیار عالی است. اگرچه چارچوب کاری Roku در تلویزیون گنجانده شده است ، برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی حالت های دیگر مانند Satellite TV ، Game یا PC قرار دهید. با این حال ، زمان شروع کار با نمایشگرهای LED و LCD قبلی که در محل کار دارم کاملاً مغایر است.

اگر به دنبال بازی یا دستگاه اداری با کیفیت 4K هستید به این ستاره 5/5 ستاره می دهم. علاوه بر این ، این دستگاه همچنین در 1080p فضای اداری اضافی را نیز ارائه می دهد که قابل توجه است و یک نعمت از بهشت ​​باقی مانده است.

در صورت داشتن پورت USB برای این مرکز ، می توانید تلویزیون زنده را نیز تماشا کنید.

ویژگی های مربوط به صدا کافی است. شما می توانید آن را با بلندگو بلوتوث رابط دهید تا صدای پویا به تدریج برقرار شود. علاوه بر این ، من از پیش تنظیم شده صدا نیز خریداری کرده ام ، و برای نیازهای من کافی است.

این دستگاه همچنین پارامتری برای حل مسائل مربوط به صداهای غیرضروری ناشی از تصاویر متحرک دارد.

با ورود به دنیای حیرت انگیز 4K با بهترین تلویزیون برای یک اتاق روشن از برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. در اینجا ، شدت هر صحنه ، نمایش و رویداد زنده با کیفیت به روز شده و شفافیت تصویر افزایش می یابد.


محصول سامسونگ شما را با تصاویری بی نظیر متحیر می کند تا اتاق نشیمن شما را تغییر دهد. شما فقط 10 دقیقه برای جمع آوری کیت محصول و تکمیل نصب نیاز دارید.

هنگام بلند کردن تلویزیون از جعبه محصول ، باید جعبه را روی مبل خود باز کنید و بیرون بزنید. در حین انجام این عمل ، سمت صفحه باید در صعود باشد.

کیت محصول شامل بخش های مختلفی از جمله کنترل از راه دور ، کتابچه راهنمای کاربر ، یک سیم کنترل ، دو پایه ، تلنگر ، برش راهنمای لینک و باتری است.

هر دو پایه پایه باید با پیچ به پایه وصل شود.

پس از آن ، بندهای کابل باید به پاهای پایه بایستند.

سرانجام خط برق باید در پشت صفحه تلویزیون وصل شود.

پس از روشن شدن ، صفحه اصلی تلویزیون نه تنها منابع ورودی مانند Wi-Fi ، USB ، Bluetooth ، HDMI بلکه برنامه هایی مانند Amazon Prime ، Hulu ، Netflix و غیره را نمایش می دهد. علاوه بر این ، مرورگر اینترنت را نیز ادغام می کند.

شما باید مراحل کنترل عادی این برنامه ها ، مانند نام کاربری و کلمه عبور را با ریموت کنترل به پایان برسانید و بسیار آسان است.

کنترل از راه دور همچنین دارای زبانه های اختصاصی برای Hulu ، Netflix و Prime است و برای کاربرانی که در این برنامه ها حساب کاربری دارند سودمند است.

هر بار که به طور پیش فرض روشن شود ، تلویزیون دستگاه ورودی ترمینال را که قبل از خاموش کردن آن استفاده شده بود ، روشن می کند.

اگرچه صدا مناسب است ، اما می توانید یک نوار صدا نیز اضافه کنید.

رنگ ها ، به خصوص تیره و تصویر ، تضاد قابل توجهی در مقایسه با آخرین وسیله ای که من داشتم ، یک تلویزیون ده ساله ال جی است.

در مقایسه با مدل های قبلی ، این تلویزیون سبک است و می تواند به تنهایی روی دستگاه تقسیم کننده نصب شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که از دو نصب با یک میخ محکم استفاده کنید زیرا وزن آن فقط 30 پوند است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزیون می توانید با مراقبت از مشتری سامسونگ تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد