خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

خرید تلویزیون

فروشگاهی که برای خرید تلویزیون از اینترنت شما را یاری خواهد کرد

راهنمای خرید تلویزیون: 9 نکته ای که باید بدانید

از این راهنمای خرید تلویزیون بندر گناوه  استفاده کنید تا تلویزیون مناسب انتظارات و بودجه خود را بدست آورید.

راهنمای خرید تلویزیون بندر گناوه
این راهنمای خرید تلویزیون بندر گناوه حلقه رسیور شما برای همه چیز تلویزیون گناوه  است. این راهنما از مشاوره خرید ساده گرفته تا ویژگی هایی که بیشترین اهمیت را دارند ، شما را در تمام مواردی که برای خرید تلویزیون جدید باید بدانید ، راهنمایی می کند. قیمت تلویزیون در گناوه ( https://fullvezion.com ) از تفاوت بین وضوح 8K و 4K ، اصول اولیه ویژگی های تلویزیون های هوشمند ، چرا شما می خواهید و HDR و تفاوت بین LED و OLED ، ما به همه تلویزیون گناوه سوالات رایج در مورد تلویزیون های هوشمند پاسخ داده ایم.

امروزه یک طیف مسخره از خرید تلویزیون از گناوه با کیفیت بالا (HD) ، 4K Ultra HD و حتی 8K در فروشگاه ها وجود دارد ، از صفحه نمایش بزرگ چانه زنی گرفته تا نمایشگرهای سطح بالا که بهترین تلویزیون های موجود را متمایز می کنند. فن آوری ها و ویژگی های آن شگفت انگیز است ، اما به سختی می توان همگام با آن همه را تأیید کرد ، چه رسد به اینکه مهم بودن را تعیین کنیم. ما با راهنمای خرید تلویزیون اینجا هستیم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.
 

 
    از بقیه بگذرید: گناوه تلویزیون بهترین تلویزیون هایی را که بررسی کرده ایم دریافت کنید
    آماده سیم کشی هستید؟ در اینجا نحوه قطع بند ناف آورده شده است

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، ما همچنین راهنمای انتخاب مارک تلویزیونی را داریم که به شما کمک می کند گزینه های شما محدود شود. و با استفاده از راهنمای ما در مورد همه مدل های جدید اعلام شده برای سال 2020 ، به تلویزیون های جدیدی که در سال جاری ارائه می شوند تلویزیون گناوه خرید نگاهی بیندازید. ما برای هر مدل و مدل اصلی راهنمایی داریم ، بنابراین جدیدترین محصولات LG ، Samsung ، Sony ، TCL را بررسی کنید ویزیو ، فیلیپس و هایسنس.

معاملات جمعه سیاه جمعه 2020
برای تلویزیون خرید می کنید؟ ما در حال جمع آوری بهترین معاملات تلویزیونی Black Friday هستیم که اکنون می توانید از همه مارک های بزرگ ، از سامسونگ و ال جی گرفته تا TLC و سونی دریافت کنید. همچنین می توانید فروش بزرگ تلویزیون جمعه سیاه را در طیف گسترده ای از اندازه ها پیدا کنید.
راهنمای خرید تلویزیون راهنمایی سریع

اگر عجله دارید ، در اینجا مهمترین مواردی است که باید قبل از خرید تلویزیون به آنها توجه کنید. ما در راهنمای خرید تلویزیون زیر جزئیات بیشتری از هر یک از این نکات را توضیح می دهیم:

    تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. از مجموعه های کامل HD یا 1080p خودداری کنید.
    می توانید از تلویزیون های 8K صرف نظر کنید (در حال حاضر). تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند.
    انتظار دارید حدود 500 دلار برای یک تلویزیون 55 اینچی 4K با بودجه مناسب بپردازید. و حداقل 900 دلار برای یک مدل 65 اینچی. هزینه مدل های با تصویر ، بلندگو و ویژگی های بهتر بیشتر است.
    به دنبال نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، 60 هرتز خوب است اما 120 هرتز بهتر است. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه چیز از فیلم ها و نمایش ها گرفته تا ورزش های زنده و بازی ها فراهم می کند.
    به دنبال مجموعه ای سازگار با HDR باشید: این رنگ واقع گرایانه تر و کنتراست بهتری را ارائه می دهد.
    تلویزیون های OLED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: اما تلویزیون های QLED سامسونگ ، ویزیو و TCL یک حد متوسط ​​قیمت مناسب هستند.
    حداقل به دنبال چهار درگاه HDMI باشید. و اگر می توانید قالب جدیدتر HDMI 2.1 را انتخاب کنید.
    برای خرید نوار صدا برنامه ریزی کنید. امروزه بلندگوهای تلویزیون وضعیت بدتری دارند زیرا نمایشگرها نازک ترند.
    از ضمانت های طولانی مدت خودداری کنید. ممکن است شرکت کارت اعتباری شما از خرید محافظت کند

اندازه صفحه: یافتن نقطه شیرین

خواه به دنبال یک تلویزیون پایه یا تلویزیون با کارایی بالا باشید ، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تماشا می کنند و مجموعه جدید خود را در کجا قرار می دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را که به راحتی در آن فضا - و بودجه شما متناسب است - انتخاب کنید. نقطه شیرین امروز ، با توجه به قیمت ، عملکرد و اتاق نشیمن معمولی ، بین 55 تا 65 اینچ است.

اندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد. در واقع ، اگر می توانید پیکسل های جداگانه صفحه را ببینید ، خیلی نزدیک هستید. یک قانون خوب این است که شما باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K Ultra HD باشد. به عبارت دیگر ، می توانید دو برابر بیشتر از تلویزیون 4K UHD بنشینید.

در اینجا یک راهنمای دقیق تر برای محاسبه اندازه مناسب صفحه تلویزیون بر اساس ابعاد اتاق و همچنین وضوح تلویزیون ارائه شده است.

هیچ راهنمای خرید تلویزیون ، هر چقدر دقیق باشد ، نمی تواند جایگزین تجربه و قضاوت شما شود. اگر فرصتی دارید ، به یک فروشگاه بروید (و شاید خانواده خود را بیاورید) و به تلویزیون ها نگاه کنید. حتی اگر محتوای 4K کمتر از 1080p باشد ، اگر بخواهید نزدیک صفحه نمایش بسیار بزرگی بنشینید ، ممکن است از این فناوری با وضوح بالاتر بخواهید.

اما همچنین باید در نظر بگیرید که تلویزیون در خانه شما به کجا می رود. در حالی که توصیه های فوق برای اتاق های نشیمن و سینماهای خانگی در نظر گرفته شده است ، شما می خواهید در نظر بگیرید که چه اندازه ای برای سایر قسمت های خانه مناسب است ، مانند اتاق خواب یا آشپزخانه ، که ممکن است تلویزیون کوچکتر از آنها باشد. (و اگر برای بیرون از خانه چیزی می خواهید ، به تلویزیون ساخته شده برای بیرون رفتن نیز احتیاج دارید. برای برخی از گزینه های فضای باز به بررسی SunBriteTV Veranda Outdoor TV یا تلویزیون جدید Samsung Terrace در فضای باز بپردازید.)

خط پایین: اندازه و وضوح صفحه را متناسب با مسافتی که از صفحه قرار دارید انتخاب کنید. ما از 55 اینچ شروع می کنیم ، مگر اینکه در یک آپارتمان کوچک یا خوابگاه باشید.

بیشتر: بهترین تلویزیون ها - تلویزیون های هوشمند و دارای کیفیت عالی 4K برای هر بودجه
وضوح صفحه نمایش: 8K ، 4K یا HD؟

وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر تبدیل می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است.

هیچ راهنمای خرید تلویزیون بدون بحث در مورد وضوح کامل نخواهد بود. سالهاست که رزولوشن 1080 1920 1920 ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و همچنان رایج ترین رزولوشن در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (4K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی HDTV است. ما در حال صحبت کردن با 2160 خط افقی یا 3840 x 2160 پیکسل هستیم.

بزرگترین مزیت تلویزیونهای 4K این است که اجسام کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند. به طور کلی ، تصاویر نسبت به تلویزیونهای HD غنی تر و شبیه به زندگی به نظر می رسند ، اما مزایای آن می تواند ظریف باشد. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند.

ویدیوی Ultra HD عالی به نظر می رسد و یافتن آن آسان تر می شود. چندین سرویس جریان مانند Netflix ، Amazon Video و حتی YouTube با ارائه محتوای 4K ، ساخت تلویزیون های هوشمند و پخش جریانی بهترین گزینه را برای یافتن راحت فیلم ها و نمایش های 4K شروع کرده اند. در حالی که دیسک های Blu-ray فوق العاده HD در حال رایج شدن هستند ، اما هنوز هم کمتر از 1080p استاندارد هستند. Live TV هنوز به طور کامل از 4K استقبال نکرده است ، اما DirectTV ، Dish Network و Comcast Xfinity همگی ارائه فیلم های 4K را آغاز کرده اند. اگرچه مجموعه های Ultra HD می توانند محتوای HD موجود را بیش از اندازه افزایش دهند ، اما نتایج می توانند با هم مخلوط شوند و به اندازه برنامه های اصلی 4K واضح به نظر نرسند.

ممکن است تلویزیون 4K را از سال 2020 از طریق هوا پخش کنید. استاندارد پخش جدید ATSC 3.0 (همچنین تلویزیون NextGen نیز نامیده می شود) در سال 2020 در چندین شهر در سراسر ایالات متحده آغاز می شود و امکان سیگنال بهتر ، تصویر بهتر و دقیق تر را به ارمغان می آورد. ویژگی های با اتصال به اینترنت.

امسال اولین تلویزیون های 8K با قیمت مناسب به بازار آمدند و تعداد بیشتری تلویزیون برای تعطیلات در نظر گرفته شده است. این نمایشگرها وضوح تصویر را در مجموعه های 4K چهار برابر می کنند ، و یک جهش بزرگ به جلو در کیفیت تصویر دارند ، اما یافتن محتوا برای استفاده کامل از این وضوح بالاتر بسیار محدود است. در حالی که در حال حاضر توصیه می کنیم به 4K پایبند باشید ، اولین کنسول های بازی آماده 8K در اواخر سال 2020 عرضه می شوند ، اولین منبع واقعی محتوای 8K را به موقع برای تعطیلات به ارمغان آورید.

خط پایین: وضوح فوق العاده HD که 4K نیز نامیده می شود ، به طور فزاینده ای به استاندارد تبدیل می شود و اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را در آینده اثبات کنید ، انتخاب بهتری است. در حال حاضر می توانید تلویزیون های با وضوح بالاتر 8K بخرید ، اما پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید.

بیشتر: بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 4K (زیر 500 دلار) ، از بهترین به بدترین رتبه بندی شده است
HDR: اگر بیشترین رنگ را می خواهید دریافت کنید

HDR ویژگی جدیدی در مجموعه های 4K Ultra HD است و مخفف range high range است ، اشاره به توانایی آن در ارائه رنگ های بیشتر ، سطح کنتراست بیشتر و روشنایی بیشتر. HDR اساساً یک نسخه 4K یا Ultra HD است (برای مجموعه های 1080p HD قابل استفاده نیست). برای این ویژگی جدید ، سازندگان تلویزیون مانیکرهای جدیدی را برای مجموعه ها تعمید می دهند تا آنها را از تلویزیون های استاندارد 4K Ultra HD متمایز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد